کد خبر 1817551
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتر نوشت:

در جنگ چهل‌روزه وسعت آب‌های سرزمینی ایران افزایش یافت، در جنگ بعدی شاید وسعت خاک ایران افزایش یابد.

در جنگ بعدی شاید وسعت خاک ایران افزایش یابد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    36 4
    هر چه جزیره تو این خلیج فارس هست از بحرین تا جزیره بوبیان کویت
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      7 2
      میادین نفتی آرش؟که عربستان ادعای مالکیت آن را داردقراره برای همیشه توسط نظام مقدس ومقتدر جمهوری اسلامی ایران به نفع مردم ایران«تثبیت نظامی»شود؟
    • ناشناس IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      6 12
      زهی خیال باطل
    • پویا نوری IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      2 1
      هر کشوری که به ایران بدهکار هست باید قبل از ورود و خروج ناوگان تجاری و نفتکش با ایران تسویه حساب کنه و بدهی قبلیش رو پرداخت کنه مثل ژاپن کره قطر و سایر کشورها، در نظر گرفتن تخفیف برای کسانی که نفت را با ارزی غیر از دلار خرید و فروش انجام دهند، ما باید کمک کنیم عراق با تسویه نفت خود با سایر ارزها غیر از دلار از زیر یوغ آمریکا خارج بشه
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      2 0
      جناب ،، وقتی سورنا را سرو ته بزنید صدایی در نخواهد آمد ،، باید دشمن را طوری بزنید که خودش فوراً و بدون مذاکره خواست شما را اجابت میکنند ، اما اگر. خودتان را مسخره مذاکره کنید باید هم پیاز را بخورید و هم چماق را ،، امروز ، تنها چاره کار ،، زدن قدرتمند تمام ناوهای آمریکا است..
  • آینده نگر بی اینده IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    23 2
    خدا با ماست🙏🙏🙏🙏
  • محمدایوب IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    26 2
    روسیه چند شهر اوکراین را در جنگ پس گرفت ماهم باید به انتقام خون امام شهید مان را پس بگیریم مسئولان مرد باشند
    • جوات IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      2 7
      چه استدلال احمقانه ای
    • ..... IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      12 0
      ارسطو جان .فیلسوف دان که نظرت اینه استدلال بدی.تو هر جنگی بنا به شرایط و قدرت هر کشور می‌تونه کشور گشایی کنه.بحرین کوچک یه زمانی .پالانی ها دادن به بریتانیا مفتی .بقیه کشور ها از قاجار از دست دادیم
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    23 0
    احسنت...همینه
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      2 0
      چرا مجلس مقابل فساد فوتبال ساکت است ؟؟! .... هنوز خسارات ناشی از بی تفاوتی مقابل فساد مالی را متوجه نشده اید ؟؟؟!!! .... فکر میکنید این ریاکاریها ، زرنگی است ؟!! .... خیر ... همه با هم چوبش را میخوریم ! ... هم ما مردم و هم مسنولین ! ....
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    20 1
    خیلی مهمه ک بلافاصله و با شدت جواب داده بشه
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    29 10
    خب به آذربایجان باید فکر کنیم و تسخیر کنیم. والسلام. بهترین فرصته.
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      12 0
      اول از اقلیمک تروریستان عراق شروع کنیم بهتره. لانه هرچی کثافط کاری و موسادی ... هست اونجاست
    • Saeed IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      23 0
      اول استان کوچک بحرین
    • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      8 6
      چه غلطا :)
    • محمد IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      9 8
      رویا پرداز خوبی هستی همنطور پیش بری میتونی توی نوشتن داستانهای تخیلی و داستانهای افسانه ای موفق بشی
    • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 2
      نگو، زرشک ناراحت میشه
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 2
      یه غلطی نکن که در این وضعیت دودستگی ایجاد بشه. گرچه کسی تورو آدم حساب نمی کنه
  • ناشناس IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    20 0
    این سگ زرد ونتایاهو بی همچیز از هيچ دریغ نمی کنند خدا يا خودت به‌ رزمندگان ما قدرت بی نهایت بده انشاالله
    • عجب US ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      حتی اگر قدرت بی نهایت هم داشته باشی ولی درست استفاده نکنی بی فایده است.
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    23 1
    اسرائیل رو خیلی محکمتر بزنید. وقتی آب شیرین کن میزنن اطراف سدشون رو بعنوان تهدید بزنین. جلو یهودیای بی ناموس ،شرافتمندانه جنگیدن بی معنیه.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      اطراف سد رو نه خود تاسیسات ابی روبزنید ترحم دیگه بسه ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسپندان
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 2
    شاید
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      اگر بی تفاوتی مقابل مفاسد اقتصادی نبود ، امروز کشور چنین وضعی نداشت ! ... دشمن جرات حمله بر اساس نارضایتی مردم را نداشت ! .... عزیزانمان این گونه به شهادت نمیرسیدند !! .... چیزی به پرتگاه نهایی نمانده .... بیدار شوید .... سرکوب قاطع مفاسد و مفسدین اقتصادی کلید نجات است !....
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    3 0
    دقیقا باید خاک بگیریم
  • محسن IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    4 1
    مردم دارن زیر بار فقر و گرانی از بین میرن
  • ایرانی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 2
    اول آذربایجان
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    2 3
    دیر یا زود رژیم صهیونیستی را با بمب هسته ای ساخت دانشمندان ایرانی ویران می کنیم
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      1 0
      مزخرف نگو...
  • ملت بزرگ ایران اسلامی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    3 1
    جناب آقای رضایی درست فرمودند ما باید بحرین و امارات وکویت را تصرف کنیم تمام این کشورها متعلق به ما ایرانیها بودند انشاالله دوباره این کشورها به ایران اسلامی ملحق خواهند شد .باذن الله
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      3 0
      تاثیر و قدرت مصرف همزمان صنعتی و سنتی همینه
  • مهدی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    توی جنگ ترووآ اون غنیمته مجسمه چوبی باعث نفوذ دشمن به دژ مستحکم شون شد،فقط بکوبیمشون
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    3 3
    کویت کویت کویت ما کویت رو فتح کنیم خیلی مشکلاتمون حل میشه والله قسم اگر کویت را فتح کنیم ماستشان را کیسه خواهند کرد
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      1 0
      اخرین کشور و شخصی که کویت رو تصرف کرد عراق بود و صدام . الان کجاست ؟
  • FR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    انشاء الله یا رب العالمین
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    ایشان می فرمایند شاید به جنوب لبنان نیرو اعزام کنیم. لطفاً نام معلم جغرافی ایشان را ذکر کنید
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    شاید نه . باید بگید حتما . بحرین و کویت رو اضاف کنید به عنوان استانهای ته جدول
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 0
    اذربایجان ارمنستان و ازبکستان و تمام سرزمینهایی که روسیه از ایران جدا کردو پس بگیرید
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    منظورش بحرین استان چهاردهم ایران است .
  • بیچاره IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    3 1
    فقط میدونم ایران به این راحتی ایران سابق نمیشه ها؟ تند رو هایی که میگید بزنید ، قدرت در جنگ به زدن نیست به اقتصاد و بازسازی بعد از جنگه به اونم فکر کنید
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      شما نگران نباشید اونی که میزنه به اینجاش هم فکر کرده ما که چکش خوره منطقه نیستیم یکی بزن صدتا باید بزنیم
  • محمد IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 0
    خدا قوت
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    2 0
    لطفا قرارگاه خاتم الانبیا مسدودی تنگه هرمز را تا رسیدن قیمت نفت به 150 دلار تمدید کند تا ترامپ هزینه را نقد پرداخت نماید
  • علی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    شایدشنیده باشیدبهترین حمله دفاست. الان هرکس که کنترل آسمان داشته باشه موفقه ما باید به سمت ساخت پدافند بریم برای کنترل جنگنده های دشمن، برای انهدامشون اونوقتی که ما بتونیم آسمان را کنترل خود دربیاریم یعنی اینکه نزاریم کوچکترین جنبنده ای وارد کشور بشه عملا یعنی آمریکا نمیتونه بیاد تاسیسات موشکی فرودگاهامون و و و ...رو بزنه ،ما این سالها موشک ساختیم پایگاه موشکی ساختیم اما از یه چیزغافل موندیم و اونم محافظت ازاین پایگاهاست پس همش موشک ساختن برای صرفا حمله مارو نباید از مساله دفاع غافل کنه حالا چه بسا دفاع ازهمین موشکا ودپایگاهاشون.. دفاعه خوب با پدافندهای باسامانه اپتیکی و حرارتی برای رهگیری موشکها ریزپرنده ها،جنگنده های دشمن و مجهزکردن توپها به سامانه های اپتیکی برای هدایت وهدفگیری بدون نیروی انسانی، مجهزکردن پایگاهایمان به پدافند وتوپ و موشکهای دوش پرتاب،ساخت رادار (رادار مکمل پدافنده) و بعد ساخت موشک ،دشمن ازطریق دریا و زمینی حرفی برای گفتن جلوی ما ندارد نفوذی اگر ازجانب دشمن بخواد صورت بگیرد ازطریق آسمان و بمباران توسط جنگنده ها و پهبادهاست سرمایه گذاری درحوزه پدافندی
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      پدافند برد کوتاه برا کروزهای آمریکا خوبه برا هواپیماهاشون مخصوصا رادار گریز رادار کوانتومی اگر ساخته شده باشه خوبه ممکنه چین به ایران کمک کنه
    • ایران IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      علی آقا سر خط کامنت شما کاملا برعکس آن چیزیست که شنیده ایم چون می گویند بهترین دفاع حمله است نه اینکه بهترین حمله دفاع است !!
  • احسان IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 0
    دمت گرم ابراهیم جون. درود بر تو باد.
  • علی IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    2 2
    عواملی که می‌تونه شکست آمریکا وتحقیرترامپ ملعون روضمانت کند ۱ـ خروج ازNPT بی خاصیت ۲ـ تست هسته ای ۳ـ غرق کردن حداقل یکی از ناوهای آمریکایی وپخش کردن فیلم آن در سطح جهانی ۴ـ حمله به خاک کشور متجاوز (آمریکا و صهیونیستها) ۵-ضمیمه کردن بحرین ،امارات یا آذربایجان به نام میهن ۶ـ نابودی کامل پایگاههای اونها درمنطقه
  • ایرانی IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 1
    عربهای شکم پرست سرزمینهای امپراتوری ایران را خالی کنید .....
  • حسن IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    3 1
    ما جنگ نمی خواهیم بس است جنگ
    • ..... IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 1
      عجیبه خودتون درخواست جنگ دارید.خودتون برای شکم اعتراض میکنید .میزنید پدر صاحب بچه کشور در میارید حالا که داریم حقمون را می‌گیریم جنگ نمی‌خوای.چشم عباس اقا
    • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 2
      برو بغل مامانت بچه یخ نکنی بیرون سرده
  • خسرو IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 1
    اگر آمریکاه جنایتکار تروریست وحشی بخواهد به شرارت وقلدرگری خود بر علیه مردم ایران لبنان غزه یمن عراق ادامه دهد با موشک قاره پیما امنیت جامعه جهانی به خطر می اندازیم منافع شان رابه صفر تبدیل می کنیم.🚀🇮🇷
  • علی ازاد IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    با شروع مجدد حمله امریکا دیگر مداکرات معنی ندارد باید به حالت دفاعی برگردیم
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    در جنوب بحرین و در شمال دست کم نخجوان. کاملا عادلانه و بلکه سخاوتمندانه است.
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 0
    آنچه ازقاجاروپهلوی مانده حفظ کنید وسعت خاک پیشکش
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    ببینیم اینبار چه میکنید
  • عباس رشیدی IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 2
    بحرین و آذربایجان باید به خاک مادری خود ایران برگردد
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      6 0
      بعد از مصرف سنتی خواهشا صنعتی مصرف نشود
  • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 1
    اولین و مهمترین کار ورود به خاک کویت هست. گور بابای سازمان مسخره ملل. کی به آمریکا گفتند چرا به کشوری مستقل حمله میکنی؟ اول کویت رو پاکسازی کنیم، بعدش عراق، بحرین و امارات. منظور تصرف خاک نیست. برای اسیر گرفتن از آمریکا و پاکسازی منطقه از ویروس آمریکایی باید این کار انجام بشه. بسیج کنید به خدا هستیم.
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      باید از نیرو زمینی استفاده کرد و از امریکایی ها داخل پایگاهشون اسیر گرفت و همونجا نگهشون داشت
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
      0 0
      جلو دست انداز زیاده با سرعت مطمنه حرکت کنید
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 1
    .... در خواب بیند پنبه دانه
  • آرایش جنگی اقتصاد ... IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 0
    با توجه به شرایط جنگی ، پستی دشمن و فشار به مردم عزیز ، کشور و اقتصاد هم باید شرایط جنگی به خود بگیرد !! .... خیانت به مردم ، احتکار ، گرانفروشی ، زیرمیزی پزشکان ، خیانت مدیران مالی ، امضافروشی مهندسین ، فساد اقتصادی ==>> اعدام سریع !! ....
  • حسین IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    1 0
    ای والاه باکورو فراموش نکنید
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    چرا مجلس مقابل فساد فوتبال ساکت است ؟؟! .... هنوز خسارات ناشی از بی تفاوتی مقابل فساد مالی را متوجه نشده اید ؟؟؟!!! .... فکر میکنید این ریاکاریها ، زرنگی است ؟!! .... خیر ... همه با هم چوبش را میخوریم ! ... هم ما مردم و هم مسنولین ! ....
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    احسنت گل گفتی 👍✌️🇮🇷
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    حشد شعبی باید وارد بحرین بشه با لباس غیر نظامی انقلاب کنند
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    زیاد تند نروید ما خیلی هم قوی نیستیم داریم بازی هم می خوریم از چین و روس و امریکا
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    حالا خوب چشم انداز داشته باشی فعلا تنگه هرمز رو خوب تنگش کنیم حالا گاماس گاماس فعلا باید هشیار بود ‌خیال پردازی نکرد
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    از جیب ملت خوب هزینه میکنی
  • حلال مشکلات ایران .... IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    مشکل اصلی ایران ، عدم سرکوب فساد اقتصادی در داخل است ! ... که نتیجه آن ... کسری بودجه سنگین ... تورم ماندگار ... نارضایتی مردم ... و حتی جسورشدن دشمن برای سوءاستفاده از این نارضایتی است !! ..... لذا .... سرکوب قاطع فساد اقتصادی ، حلال بسیاری از مشکلات ایران است !!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    برای تصرف بحرین یا سایر جزایر ایرانی بایستی با آرایش جنگی خیز برداریم . شاید از این راه بشود جلوی حملات آتی آمریکای جنایتکار را گرفت. برای آمریکا هم همان طرح ده ماده ای خودمان را بفرستیم و برایش ضرب‌الاجل چندروزه تعیین کنیم.
  • حسین IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 0
    یک مسئول جوان و شجاع ،کاش دولتمردان هم همین طور شجاع و جسور بودند.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
    0 1
    به نظرم اول استان باکو را بگیریم تا خیالمان از شمال راحت بشه بعد جنوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس